Welcome to MEIKO.
Please select a country and click "confirm".
    The clean solution

    V kuchyni závodní restaurace DATEV je velmi důležitá ergonomie

    WasteStar zařízení na zbytky jídla MEIKO zajišťuje ergonomicky smysluplné pracovní postupy při mytí nádobí

    „U nás používáme nejmodernější techniku, jakou MEIKO právě nabízí“

    Většina obyvatel Německa zná společnost DATEV eG díky své výplatní pásce: Zelený čtverec na měsíčním vyúčtování z účetní kanceláře zaměstnavatele je znakem důležité služby jednoho z nejvýznamějších IT-podniků pro středně velké podniky, účetní, auditory a právníky. DATEV eG se řadí mezi největší poskytovatele IT služeb a programová servisní a vývojová střediska v Německu a nabízí velmi specializované business-software. Podnik zaměstnává více než 7.000 zaměstnanců – většina z nich na původním stanovišti v městě Nürnberg, kde má podnik hned několik adres.

    Zde se nachází také podniková gastronomie společnosti DATEV eG. Cca 1.500 jídel denně pro zaměstnance a hosty. Vedoucím závodní kuchyně je Rudolf Mann, který přitom nesleduje jen perfektně fungující a hygienicky bezvadné průběhy, ale zároveň skoro celé portfolio výrobků MEIKO pro veřejné stravování:
    Mycí linky, myčky na hrnce, myčky táců, přepravní zařízení a odstranění zbytků jídel. „U nás používáme nejmodernější techniku, jakou MEIKO právě nabízí“, říká pan Rudolf Mann. 

    Ve spolupráci s odborníky MEIKO se pro Rudolfa Manna stalo důležitým především téma ergonomie: „Tělesnou námahu kolegů v oblasti mytí nádobí chceme snížit pokud možno na minimum. Důležitým přínosem je zde integrace WasteStar společnosti MEIKO do odstranění zbytků jídel: „Pohyby zaměstnanců jsou teď úplně jiné. Díky WasteStar, který zbytky jídel zachytí v průběhu práce, nyní odpadá tělesné otočení o 180 stupňů u obsluhy stroje. Naš zaměstnanci nyní mohou nádobí do myčky umístit mnohem rychleji a jednodušeji. A to je přesně to, čeho jsme chtěli dosáhnout,“ říká Rudolf Mann.

    Volker Suhm, vedoucí regionu u MEIKO, má tyto zkušenosti: „Pro mnoho našich zákazníků je rozhodujícím kritériem hospodárnost. To je pak doplněno hygienou a na významu neutále získává ergonomie. Tyto změny na trhu u MEIKO sledujeme. Naší odpovědí je MEIKO eRgOnomics. Jedná se o ergonomicky organizované mytí, jehož základní myšlenka vychází z vlastní vyvinuté studie a které nám pomáhá plnit požadavky jednání našich zákazníků“.