Kontakt
    The clean solution
    Ikona gastronomie

    Belton Garden Centre

    Tradiční hodnoty pro Garden Centre

    Kavárna-restaurace v Belton Garden Centre je známá svými domácími pokrmy

    Belton Garden Centre poblíž Grantham (GB) změnil dodavatele a vyměnil tři korbové myčky, které byly v roce 2014 nově nainstalovány v rámci rekonstrukce kavárny-restaurace. Restaurace má 250 míst k sezení další místa venku a denně prostře až pro 5.000 návštěvníků týdně.

    Tyto tři myčky na nádobí nainstalované v roce 2014 poskytl německý konkurent společnosti MEIKO a kromě jiného se jednalo o myčku vybavenou reverzní osmózou, která poskytuje zvlášť sklenicím a příborům speciální lesk.

    Belton Garden Centre vlastní rodina Elkington, a ředitelkou je Karen Elkington, která hovořila o důvodech pro změnu dodavatele.

    „Jednoduše nebyly spolehlivé; potýkali jsme se s jedním problémem za druhým. Dvakrát až třikrát týdně jsme museli přivolávat zákaznickou službu a někdy hned dva dny po sobě.

    Myčka na nádobí je nejdůležitější částí kuchyně, když máte takový provoz, jako je u nás. Pokud dojde k výpadku myčky na nádobí, musíme přerušit provoz, když nám dojde nádobí.

    Servisní technici vůbec nevěděli, jak by mohli odstranit závady na reverzní osmóze, a na konci to došlo tak daleko, že dodavatel prodloužil záruku o jeden rok.“

    Prodloužená záruka vypršela začátkem 2017 a výrobce myčky chtěl Beltonu nabídnout novou servisní smlouvu na údržbu těchto tří myček.

    „Přestože – výrobce – sám prováděl údržbu jeho strojů s vlastními techniky a náhradními díly, požadoval od nás, abychom nyní zvlášť zaplatili za ‘uvedení strojů do bezvadného stavu’, aby nám mohl prodloužit smlouvu na údržbu.

    Tak jsme se pak rozhodli, že myčky už nechceme, ani s údržbou a i kdybychom servisní smlouvu dostali bezplatně!“

    Belton Garden Centre patří ke skupině, a v jiné pobočce v obci Ruskington již pracují mnoho let úspěšně s myčkou od MEIKO.

    Bylo paradoxní, že Belton chtěl při rekonstrukcích v roce 2014 původně instalovat systém myček na nádobí od společnosti MEIKO, nechal se však přesvědčit prodejcem gastronomických zařízení, který koncipoval a instalovat nový koncept pro catering, a zvolit nakonec jiného dodavatele.

    Nyní pracuje Belton s myčkou na nádobí s přepravou košíků UPster K-M250 od společnosti MEIKO a korbovou myčkou DV 80.2 GiO AC od společnosti MEIKO.

    „Rozhodli jsme se pro sadu MEIKO, protože jsme již věděli, že jsou přístroje od společnosti MEIKO spolehlivé a servisní služby kvalitní“, říká Karen Elkington.

    „Ohledně různých přístrojových možností nám poradil regionální ředitel prodeje MEIKO pan Peter Nimmo a regionální prodejní vedoucí Ross Genner, kteří nám poskytli užitečné informace o kapacitách a výkonosti.

    Navíc jsme s MEIKO uzavřeli prodlouženou záruku na pět let.

    Myčky na nádobí se osvědčily jako spolehlivé a neměli jsme s nimi žádné výrazné problémy. Maličkosti u našeho stroje v pobočce Ruskington byly odstraněny již při prvním servisu.

    MEIKO je dobrý podnik, s kompetentním personálem a příjemnou komunikací. A především nabízí prvotřídní technickou podporu.“