Kontakt
    The clean solution
    Ikona gastronomie

    Rockpool Dining Group

    Inovativní technologie mytí přesvědčí na plné čáře

    Rockpool Dining Group Austrálie

    Neil Perry patří mezi vedoucí a nejvlivnější kuchaře v Austrálii. Zároveň je Chief Brand & Culinary Officer v Rockpool Dining Group, jedné z nejstarší a mnohokrát vyznamenané skupině restaurací v Australii. Skupina více než 54 restaurací zahrnuje prémiové restaurace, lokály s uvolněnou atmosférou ale i nenucená rychlá občerstvení. 

    Máme 15 skvělých značek, počínaje Rockpool Bar and Grill, Spice Temple, Sake, Jade Temple a Rosetta – všechny v našem prémiovém segmentu. Pak jsou tu naše nenucené uvolněné lokály, jako je Bavarian, Munich, Fratelli Fresh a v neposlední řadě naše rychlá občerstvení Burger Project a Sake Jr. Naše spolupráce s MEIKO začala před několika lety, protože u skupiny Crown, kde jsou myčky na nádobí v provozu skutečně nepřetržitě, jsme se zcela spolehli na tuto značku. Od zaměstnanců jsme slyšeli na adresu myčky jen pochvaly. Tak jsme postavili první myčku v Rockpool Bar and Grill v Melbourne. A skutečně, od té doby se osvědčila jako fantasticky spolehlivý přístroj.

    Technika hraje v našich zařízeních důležitou roli, vše včetně našich myček na nádobí musí poskytovat to, co požadujeme: křišťálově čisté, zářící talíře a sklenice stejně jako perfektně čistý příbor. Je vysloveně důležité držet krok s technickými novinkami gastronomických kuchyňských přístrojů. Stejně neustále hledáme ještě větší efektivitu. Efektivní řešení, pomocí kterých lze ušetřit pracovní sílu nebo čas, jsou při rozhodování vždy hlavním argumentem. U M-iClean s technologií reverzní osmózy jsou tyto výhody jasně patrné. Modul GiO je prostě nutnost.

    Jedna osoba použije při návštěvě v průměru 4-7°sklenic, cože je u 100°osob nemalé množství. Sommelier vybírá sklenice a jejich údržba má nejvyšší prioritu.

    "Naše sklenice mají svou cenu. Proto je pro nás myčka M-iClean, která pomáhá omezovat rozbité nádobí, středobodem po stránce technologie mytí." Průměrně za ně utratíme několik tisíc dolarů. Vše, co zde může ušetřit náklady, vždy uvítáme. Ve srovnání s velikostí restaurace je naše provozní část poměrně malá. Nemůžeme zde postavit velké množství přístrojů. Přitom je zde oblast pro mytí sklenic a nádobí mimořádně důležitá. Myslím, že, kdo není z branže, vůbec neví, jak rozhodující jsou tyto dva prvky pro restauraci. Představují prakticky srdce podniku. Nespolehlivá myčka na nádobí, která neustále vypadává, má za následek výpadky celého provozu. Myčka na nádobí je alfa a omega restaurace a většinou máte pouze jednu. Jakmile dojde k jejímu výpadku, nezbývá vám než to vzít do vlastních rukou, což je pracovně dost náročné. 

    Nikdy nemusíme čekat dlouho na servisního technika nebo náhradní díly. Pokud dojde k závadě, je možné závadu okamžitě odstranit.Intuitivní signální rukojeť myčky MEIKO, ktera mění barvu podle provozního stavu stroje, představuje velice důležitý prvek, který podstatně usnadňuje obsluhu. Náš personál miluje práci s myčkou MEIKO, ostatně za něj dělá podstatnou část práce.